GR FR DE ES EN
17.8 C
Athens

Εφημερίδα - Ανθρώπινα Νέα ©

Τετάρτη, 12 Μαΐου, 2021

Γιατί τα αυτοκίνητα γίνονται ηλεκτρικά;

Διαβάστε ακόμη

Με τα τρέχοντα δεδομένα και με βάση τον προγραμματισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τα τέλη του 2025 θα τεθούν σε ισχύ οι ακόμα πιο αυστηρές σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων προδιαγραφές Euro 7.

Οι οποίες αναμένεται να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο τους κατασκευαστές και κατά πάσα πιθανότητα να αλλάξουν ριζικά την κατάσταση ειδικά για τις πιο μικρές κατηγορίες. Όπως είναι αυτή των υπερ- μίνι ή αλλιώς κατηγορία Β, που πέρυσι αποδείχθηκε για ακόμα μια χρονιά ιδιαίτερα δημοφιλής με πωλήσεις που έφτασαν τα 2,5 εκατομμύρια μονάδες.

Το μέλλον λοιπόν δεν προδιαγράφεται ευοίωνο για τα υπερ-μίνι και την κατάσταση την παρουσιάζει ιδιαίτερα παραστατικά ο Luca de Meo, επικεφαλής του ομίλου της Renault, που έχει παραδοσιακά μια ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο οποίος είπε «υπάρχει ένα συγκεκριμένο κόστος προκειμένου οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να γίνουν πιο καθαροί. Π.χ. για ένα φίλτρο σωματιδίων που περιέχει πλατίνα και ράδιο και είναι το ίδιο τόσο σε ένα Clio των 15.000 ευρώ όσο και σε μια Mercedes S-Class των 120.000 ευρώ. Η ποσοστιαία αύξηση στο Clio είναι φυσικά πολύ πιο μεγάλη».

Με απλά λόγια η δήλωση του de Μeo σημαίνει σημαντική αύξηση του κόστους των υπερ-μίνι. Αύξηση που μπορεί να φτάνει μέχρι και το διπλασιασμό της τρέχουσας τιμής τους.

Αυτό σε συνδυασμό με το ότι αφενός οι τιμές των μπαταριών μειώνονται ετησίως κατά περίπου 10% και αφετέρου το ότι τα μικρά αυτοκίνητα χρειάζονται μικρές άρα και φτηνές μπαταρίες θα έχει σαν αποτέλεσμα η κατηγορία Β να οδεύει ολοταχώς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Όπως και η Α.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθροBίαια επεισόδια
Επόμενο άρθροΔεν θα το επιτρέψουμε

Τελευταία άρθρα