GR FR DE ES EN
20.2 C
Athens

Εφημερίδα - Ανθρώπινα Νέα ©

Σάββατο, 16 Οκτωβρίου, 2021

για πλαστογραφία, αλλά και για δωροδοκία καταγγέλλεται ο βουλευτής Ηλείας Διονύσης Καλαματιανός

Διαβάστε ακόμη

Ο βουλευτης Γραμματέας Καλαματιανός «με απολύτως φωτογραφική προκήρυξη μετέτρεψε σε άγονη γραμμή

(όχι σε Καστελόριζο- Χάλκη- Ψαρά- Ανάφη, αλλά στα πλούσια και τουριστικά Επτάνησα)

την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των Ιονίων νήσων στην εταιρεία JOY CRUISES και στο πλοίο AZIMUT το οποίο δεν είχε καμία δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων, ασθενοφόρων, απορριμματοφόρων, νεκροφόρας και επομένως δεν εξυπηρετούσε καμία συγκοινωνιακή ανάγκη των Επτανησίων.

Για το άχρηστο αυτό πλοίο, ο  Καλαματιανός, φρόντισε να πληρώνει το Δημόσιο ποσόν 12.400 ευρώ ανά δρομολόγιο (σύνολο 8.224.826,73 ευρώ).

Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη. Ο επιχειρηματίας, την πρώτη κιόλας σεζόν, εισέπραξε 7 φορές την αξία ναυπήγησης του άχρηστου για τα Επτάνησα πλοίου AZIMUT,

και αφού τάισε τους φίλους του, στο Υπουργείο Ναυτιλίας».βγηκε βουλευτης ,με την βοηθεια τον λαθρεμπορων πετρελαιου και εφοπλιστων που έχουν  στενές σχέσεις με ΝΔ;

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟ;

                                                                                                                                                                                                                                                                         Όχι μόνο για πλαστογραφία, αλλά και για δωροδοκία καταγγέλλεται ο βουλευτής Ηλείας Διονύσης Καλαματιανός

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν με την υπόθεση της παραπομπής του βουλευτή Ηλείας, Διονύση Καλαματιανού. Η καταγγελία εναντίον του που έφτασε στη Βουλή, από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης και εξετάστηκε από την επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής. Η επιτροπή αποφάσισε, και μάλιστα ομόφωνα, να εισηγηθεί στην ολομέλεια την άρση της ασυλίας του βουλευτή μόνο για το –βαρύτατο βέβαια- αδίκημα της πλαστογράφησης πρακτικών αρμόδιου οργάνου του υπουργείου Ναυτιλίας, όπου ο βουλευτής προέδρευε, ως γενικός γραμματέας του υπουργείου. Εγείρονται όμως ερωτήματα:

  1. Η καταγγελία δεν είναι ανώνυμη, όπως εμφανίστηκε στα μέσα ενημέρωσης. Ο καταγγέλλων βάζει πλατιά την υπογραφή του. Λέγεται Δημοσθένης Μπακόπουλος, ο οποίος ήταν νομικός σύμβουλος του υπουργείου Ναυτιλίας και με τους δύο υπουργούς. Του κ. Θεόδωρου Δρίτσα και του κ. Παναγιώτη Κουρουπλή.Επί ΣΥΡΙΖΑ, τον Απρίλιο 2017 διορίστηκε Διοικητής της  Δημόσιας Αρχής Λιμένων (ΔΑΛ).
  2. Η πλαστογράφηση του επίσημου εγγράφου δεν αφορά μια οποιαδήποτε άσχετη υπόθεση, αλλά σχετίζεται με τη κύρια καταγγελία της δωροληψίας-παθητικής δωροδοκίας για αλλαγή δρομολογίων ακτοπλοϊκής γραμμής, προς όφελος συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρίας (βλέπε συνημμένα ολόκληρη τη καταγγελία).
  3. Ο κ. Μπακόπουλος, που η κυβέρνηση της ΝΔ δε μπορούσε να τον αλλάξει, γιατί διορίστηκε μετά από ανοιχτή και δημόσια διαδικασία, επανέλαβε αυτό που έπραξε και με την εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Τουλουπάκη. Ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης με μια αιφνιδιαστική τροπολογία, χωρίς να προηγηθεί καμία διαβούλευση.. κατήργησε, τον Μάρτιο 2020, τη Δημόσια Αρχή Λιμένων! (βλέπε σημείωση τους λόγους διαπλοκής που η ΝΔ καθαίρεσε τον Μπακόπουλο*).
  4. Ενώ ο κ. Μπακόπουλος ήταν Διοικητής της ΔΑΛ, στις 30 Ιανουαρίου 2020 προέβη στη καταγγελία στην Εισαγγελία Αρείου Πάγου, όπου ζητούσε «την πλήρη και σε βάθος διερεύνησή τους αναγκαία, προκειμένου επιτέλους να χυθεί άπλετο φως σε ζητήματα διαφθοράς στον τρόπο λειτουργίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τα οποία επανειλημμένα η ΔΑΛ κατήγγειλε ενώπιόν Σας».
  5. Επομένως, ποια διερεύνηση έγινε από καταγγελία ενός θεσμικού παράγοντα που είχε υπηρετήσει ως νομικός σύμβουλος του υπουργείου Ναυτιλίας το ίδιο διάστημα που ο βουλευτής Ηλείας, Διονύσης Καλαματιανός ήταν Γενικός Γραμματέας του ίδιου υπουργείου. Κάλεσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου τον καταγγέλλοντα;
  6. Πως η επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής δε συσχέτισε τη πλαστογράφηση επίσημου εγγράφου με την ουσία της δωροληψίας;

 

 

 

*Σημείωση για τη σύγκρουση της ΔΑΛ με τον Υπουργό Πλακιωτάκη:

Η Δημόσια Αρχή Λιμένος, με Διοικητή τον Μπακόπουλο, τα 3,5 χρόνια της ύπαρξης της είχε κάνει 35 ναυαγιαιρέσεις εγκαταλειμμένων καραβιών που σάπιζαν στη Σαλαμίνα, προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή.

Το πιο εντυπωσιακό είναι, ότι δεν κόστισαν ευρώ στο ελληνικό δημόσιο, δεν χρειάστηκε να τις χρηματοδοτήσει καμία πολυεθνική εταιρία που ζητούσε 1,5 εκατομμύριο από το ελληνικό δημόσιο για κάθε ένα πλοίο που θα ανασύρονταν (!!!), ενώ εκείνο το διάστημα υλοποιούσε 64 ανελκύσεις με κόστος για τον φορολογούμενο μόλις τρία λεπτά του ευρώ.

Αφορμή για τη τελική σύγκρουση που έδειξε την πόρτα εξόδου στον Μπακόπουλο και κατάργηση της ΔΑΛ ήταν ο διαγωνισμός για την ανέλκυση του ναυαγίου τού «Sea Diamond» από τον βυθό της Σαντορίνης που προκήρυξε η ΔΑΛ, που δε θα κόστιζε τίποτα στο Δημόσιο.

Ο υπουργός Γ. Πλακιωτάκης όμως υποστήριζε ότι η ΔΑΛ είναι αναρμόδια (!) να ανελκύσει το ναυάγιο…

 

 

Σοκ  και δέος από τα σκάνδαλα του πρώην Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Ναυτιλίας και σημερινού βουλευτή Διονύση Καλαματιανού

 

Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας (ΣΑΣ) αποτελεί γνωμοδοτικό όργανο του ΥΠΕΝ. Πρόεδρος του ΣΑΣ ορίζεται ο εκάστοτε Γ. Γραμματέας του ΥΠΕΝ. Από του τέλος του 2017 και μετά, το ΣΑΣ απασχολήθηκε επανειλημμένα με το αίτημα της εταιρείας GOLDEN STAR FERRIES    για τροποποίηση του προγραμματισμένου δρομολογίου των Ε/Γ -Ο-Γ πλοίων Σούπερ Φέρρυ 1 και 2 για το χρονικό διάστημα από 13/4/2018 έως 31/10/2018 και εκτέλεσή τους στη γραμμή Ηράκλειο – Θήρα – Ίος- Πάρος- Μύκονος – Ν- Τήνος- Άνδρος- Ραφήνα. Αντί της γραμμής Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος. Δηλαδή σε απλά ελληνικά, η εταιρεία  GOLDEN STAR FERRIES    ζήτησε την επέκταση της δρομολογιακής γραμμής των ήδη δρομολογημένων επιβατηγών πλοίων της Σούπερ Φέρρυ 1 και 2, με μεταβολή του τερματικού λιμένα σε χρονικό σημείο που δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία. Η εταιρεία GOLDEN STAR FERRIES ανήκει στους αδελφούς Στεφάνου οι οποίοι διατηρούν  στενή σχέση με τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο και μέσω αυτού με μεγάλο αριθμό πολιτικών όλων των κομμάτων.

Το ΣΑΣ συνεδρίασε πρώτη φορά για το θέμα αυτό στις 15/12/2017. Έγινε εκτενής συζήτηση του θέματος , μετά το τέλος της οποίας έγινε ψηφοφορία και συντάχθηκε το με αριθμό 9/15-12-2017 πρακτικό. Το ΣΑΣ γνωμοδότησε κατά πλειοψηφία θετικά  στο αίτημα της εταιρείας GOLDEN STAR FERRIES , με μειοψηφία 4 εκ των μελών του τα οποία ψήφισαν αρνητικά. Παρά τη μειοψηφία 4 μελών, ο  Γεν. Γραμματέας Καλαματιανός στην αρμοδιότητα του οποίου εμπίπτει η καθαρογραφή των πρακτικών του ΣΑΣ, πλαστογράφησε το οικείο απόσπασμα πρακτικών και αντί να αναγράψει την ύπαρξη μειοψηφίας 4 μελών, ανέγραψε ψευδώς ότι η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα !!!

Αυτά τα πλαστογραφημένα πρακτικά, ο Γραμματέας Καλαματιανός, φρόντισε να φτάσουν στον τότε Υπουργό Κουρουμπλή, οποίος εν μέρει τα ενέκρινε, αγνοώντας πλήρως την ύπαρξη μειοψηφίας 4 μελών του ΣΑΣ. Το οργανωμένο σχέδιο του Γραμματέα Καλαματιανού να αποπλανήσει τον Υπουργό Κουρουμπλή, είχε ένα και μόνο στόχο: Να ευνοηθούν οι αδελφοί Στεφάνου και η εταιρεία τους.

Ο Υπουργός Κουρουμπλής ενέκρινε μόνο  ένα μέρος του πλαστογραφημένου αυτού πρακτικού. Για το υπόλοιπο, προφανώς έχοντας σοβαρές αμφιβολίες για τα όσα κάνει ο Γραμματέας του, δημοσίευσε στις 2/3/2018 Δελτίο Τύπου σύμφωνα με το οποίο :

«όσον αφορά τη διαμάχη μεταξύ των δύο ακτοπλοϊκών εταιρειών, και παρά το γεγονός ότι το ΣΑΣ έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την τροποποίηση των δρομολογίων της GOLDEN STAR FERRIES , ο κ Κουρουμπλής έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου να αποστείλουν ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επί των ενστάσεων που προβάλει η εταιρεία

SEAJETS, ότι η αλλαγή του λιμένα αφετηρίας και του τερματικού λιμένα ενός δρομολογημένου πλοίου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 6, παρ.2 Ν. 2932/2001 το οποίο προβλέπει ότι δεν πρέπει να διαταράσσεται η εξυπηρέτηση της γραμμής ούτε να δημιουργούνται διακρίσεις σε βάρος άλλων πλοιοκτητών.»

Ο Γραμματέας Καλαματιανός δεν έστειλε ποτέ στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους το ερώτημα που είχε διατυπώσει και υπογράψει ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας. Αντί να εκτελέσει την απόφαση του Υπουργού και να στείλει το ερώτημα στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για να γνωμοδοτήσει, συνέταξε ο ίδιος μια δική του ατομική γνωμοδότηση (είναι πραγματικά απορίας άξιο πως είναι δυνατόν ο εργατολόγος και πρώην Διοικητής του ΙΚΑ, Καλαματιανός να γνωμοδοτεί για θέματα ναυτιλιακής νομοθεσίας με την οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση) και επέστρεψε τον φάκελο στον Υπουργό Κουρουμπλή, διαβεβαιώνοντάς τον ψευδώς ότι η δική του γνωμοδότηση είναι νόμιμη και επαρκής. Όμως, η έκδοση γνωμοδοτήσεων και μάλιστα γνωμοδοτήσεων που ευνοούν μία και μοναδική εταιρεία, δεν περιλαμβάνεται στα καθήκοντα κανενός Γραμματέα, κανενός Υπουργείου!!!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της απροκάλυπτης εύνοιας των συμφερόντων της GOLDEN STAR FERRIES από τον Γραμματέα Καλαματιανό, είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εταιρεία, είχε ανακοινώσει στην ιστοσελίδα της, την έγκριση της επίμαχης τροποποίησης δρομολογίων ένα μήνα πριν αυτή αποφασιστεί από το ΣΑΣ στο οποίο προήδρευε ο Γραμματέας Καλαματιανός, πρωτοφανές γεγονός το οποίο είχε επανειλημμένα καταγγείλει ο ιδιοκτήτης της ανταγωνίστριας SEAJETS, χωρίς να έχει  γίνει καμία απολύτως έρευνα για την καταγγελία αυτή. Το ντηλ δεν ήταν φυσικά δωρεάν, οι αδελφοί Στεφάνου ακούμπησαν για την υπόθεση αυτή στον Γραμματέα Καλαματιανό, 150.000 ευρώ, το οποίο μετέφερε τότε συνεργάτης τους, ο οποίος λίγο καιρό μετά τη συναλλαγή, αποχώρησε και συνεργάζεται με άλλη ναυτιλιακή εταιρεία.

Έχοντας πάρει αέρα από τις συναλλαγές του με τους αδελφούς Στεφάνου, ο Γραμματέας Καλαματιανός, έκλεισε ακόμη ένα  ντηλ.

Με απολύτως φωτογραφική προκήρυξη μετέτρεψε σε άγονη γραμμή, την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κέρκυρα-Παξοί-Βασιλική Λευκάδας-Πισαετός Ιθάκης- Σάμη Κεφαλληνίας- Ζάκυνθος και επιστροφή την οποία ανέθεσε στην εταιρεία JOY CRUISES (η οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή εκτελούσε κρουαζιέρες στην Αλβανία !!!) και το πλοίο AZIMUT το οποίο δεν είχε καμία δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων, ασθενοφόρων, απορριμματοφόρων, νεκροφόρας και επομένως δεν εξυπηρετούσε καμία συγκοινωνιακή ανάγκη των Επτανησίων. Για το άχρηστο αυτό πλοίο, ο Γραμματέας Καλαματιανός, φρόντισε να πληρώνει το Δημόσιο ποσόν 12.400 ευρώ ανά δρομολόγιο. Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη. Ο επιχειρηματίας, την πρώτη κιόλας σεζόν, εισέπραξε δύο φορές την αξία ναυπήγησης του άχρηστου για τα Επτάνησα πλοίου AZIMUT και αφού τάισε τους φίλους του, στο Υπουργείο Ναυτιλίας, εξαφανίστηκε από τη γραμμή, έχοντας κάνει χοντρή μπάζα στην υγεία των κορόιδων.

ο  αρειος παγος.  Ελπίζω να μη διστάσει να ψάξει τη βρωμερή αυτή υπόθεση για να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

PS. Αντωνιος Βαρουξης

 

Τελευταία άρθρα