GR FR DE ES EN
34.7 C
Athens

Εφημερίδα - Ανθρώπινα Νέα ©

Τετάρτη, 23 Ιουνίου, 2021

Ψέματα

Διαβάστε ακόμη

Σε ένα προσωπικό και αμφιλεγόμενο εικαστικό ημερολόγιο μετέτρεψε ένα περιοδικό μόδας η Ιταλίδα καλλιτέχνις Naomi Vona. Η ιδέα πίσω από το «Selling Lies: A Cynical Lifestyle Magazine» ήταν να δημιουργήσει μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ των χωρίς νόημα διαφημίσεων και της προσωπικής της άποψης για τη βιομηχανία μόδας και να ορίσει τον εαυτό της ως «παράσιτο αρχείων, χωρίς κακές προθέσεις».

 

Το «Selling Lies» είναι ένα εικαστικό πρότζεκτ το οποίο γεννήθηκε πριν τέσσερα χρόνια, όταν η με έδρα το Λονδίνο καλλιτέχνις αποφάσισε να ανταποκριθεί θετικά στην πρόσκληση του Instagram για συμμετοχή στο «100 Days Project».

 

Στα πρότζεκτ της, η Naomi Vona προχωρά σε συγκερασμό διαφόρων τεχνικών, όπως φωτογραφία, κολάζ, εικονογράφηση, τροποποιώντας vintage και σύγχρονες φωτογραφίες για να δώσει νέα ερμηνεία των πρωτότυπων. Στοιχεία-κλειδιά του «Selling Lies» είναι, πέραν των έντονων χρωμάτων και μοτίβων, το υποσυνείδητό της και η ιστορία της ζωής της.

 

Το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι ένα προσωπικό και αμφιλεγόμενο καλλιτεχνικό πρότζεκτ (https://www.youtube.com/watch?v=Fq0fAFNf0qI&t=1s). Το οποίο συνεχίζεται ως μάθημα εικαστικών με την επωνυμία «From Fashion Ad to Protest»: η Vona ενθαρρύνει τους σπουδαστές της να δημιουργήσουν το καλλιτεχνικό ημερολόγιό τους χρησιμοποιώντας περιοδικά μόδας, διδάσκει την πολυεπίπεδη τεχνική της και συμβουλεύει για τις επεμβάσεις σε ήδη υπάρχουσες φωτογραφίες.

ΠΗΓΗ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθροΈλεγχος
Επόμενο άρθροΧρηματιστήρια

Τελευταία άρθρα

Αυξάνεται

Ανάρτηση

Αντίθεση

Έρευνα