GR FR DE ES EN
20.2 C
Athens

Εφημερίδα - Ανθρώπινα Νέα ©

Σάββατο, 16 Οκτωβρίου, 2021

ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ?

Διαβάστε ακόμη

 

Ο βουλευτης Γραμματέας Καλαματιανός «με απολύτως φωτογραφική προκήρυξη μετέτρεψε σε άγονη γραμμή

(όχι σε Καστελόριζο- Χάλκη- Ψαρά- Ανάφη, αλλά στα πλούσια και τουριστικά Επτάνησα)

την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των Ιονίων νήσων στην εταιρεία JOY CRUISES και στο πλοίο AZIMUT το οποίο δεν είχε καμία δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων, ασθενοφόρων, απορριμματοφόρων, νεκροφόρας και επομένως δεν εξυπηρετούσε καμία συγκοινωνιακή ανάγκη των Επτανησίων.

Για το άχρηστο αυτό πλοίο, ο  Καλαματιανός, φρόντισε να πληρώνει το Δημόσιο ποσόν 12.400 ευρώ ανά δρομολόγιο (σύνολο 8.224.826,73 ευρώ).

Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη. Ο επιχειρηματίας, την πρώτη κιόλας σεζόν, εισέπραξε 7 φορές την αξία ναυπήγησης του άχρηστου για τα Επτάνησα πλοίου AZIMUT,

και αφού τάισε τους φίλους του, στο Υπουργείο Ναυτιλίας».βγηκε βουλευτης ,με την βοηθεια τον λαθρεμπορων πετρελαιου και εφοπλιστων που έχουν  στενές σχέσεις με ΝΔ;

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟ;

,,ΕΧΩ 3 ΝΤΟΣΙΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ,?

 

 

 

 

Όχι μόνο για πλαστογραφία, αλλά και για δωροδοκία καταγγέλλεται ο βουλευτής Ηλείας Διονύσης Καλαματιανός

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν με την υπόθεση της παραπομπής του βουλευτή Ηλείας, Διονύση Καλαματιανού. Η καταγγελία εναντίον του που έφτασε στη Βουλή, από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης και εξετάστηκε από την επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής. Η επιτροπή αποφάσισε, και μάλιστα ομόφωνα, να εισηγηθεί στην ολομέλεια την άρση της ασυλίας του βουλευτή μόνο για το –βαρύτατο βέβαια- αδίκημα της πλαστογράφησης πρακτικών αρμόδιου οργάνου του υπουργείου Ναυτιλίας, όπου ο βουλευτής προέδρευε, ως γενικός γραμματέας του υπουργείου. Εγείρονται όμως ερωτήματα:

  1. Η καταγγελία δεν είναι ανώνυμη, όπως εμφανίστηκε στα μέσα ενημέρωσης. Ο καταγγέλλων βάζει πλατιά την υπογραφή του. Λέγεται Δημοσθένης Μπακόπουλος, ο οποίος ήταν νομικός σύμβουλος του υπουργείου Ναυτιλίας και με τους δύο υπουργούς. Του κ. Θεόδωρου Δρίτσα και του κ. Παναγιώτη Κουρουπλή.Επί ΣΥΡΙΖΑ, τον Απρίλιο 2017 διορίστηκε Διοικητής της  Δημόσιας Αρχής Λιμένων (ΔΑΛ).
  2. Η πλαστογράφηση του επίσημου εγγράφου δεν αφορά μια οποιαδήποτε άσχετη υπόθεση, αλλά σχετίζεται με τη κύρια καταγγελία της δωροληψίας-παθητικής δωροδοκίας για αλλαγή δρομολογίων ακτοπλοϊκής γραμμής, προς όφελος συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρίας (βλέπε συνημμένα ολόκληρη τη καταγγελία).
  3. Ο κ. Μπακόπουλος, που η κυβέρνηση της ΝΔ δε μπορούσε να τον αλλάξει, γιατί διορίστηκε μετά από ανοιχτή και δημόσια διαδικασία, επανέλαβε αυτό που έπραξε και με την εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Τουλουπάκη. Ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης με μια αιφνιδιαστική τροπολογία, χωρίς να προηγηθεί καμία διαβούλευση.. κατήργησε, τον Μάρτιο 2020, τη Δημόσια Αρχή Λιμένων! (βλέπε σημείωση τους λόγους διαπλοκής που η ΝΔ καθαίρεσε τον Μπακόπουλο*).
  4. Ενώ ο κ. Μπακόπουλος ήταν Διοικητής της ΔΑΛ, στις 30 Ιανουαρίου 2020 προέβη στη καταγγελία στην Εισαγγελία Αρείου Πάγου, όπου ζητούσε «την πλήρη και σε βάθος διερεύνησή τους αναγκαία, προκειμένου επιτέλους να χυθεί άπλετο φως σε ζητήματα διαφθοράς στον τρόπο λειτουργίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τα οποία επανειλημμένα η ΔΑΛ κατήγγειλε ενώπιόν Σας».
  5. Επομένως, ποια διερεύνηση έγινε από καταγγελία ενός θεσμικού παράγοντα που είχε υπηρετήσει ως νομικός σύμβουλος του υπουργείου Ναυτιλίας το ίδιο διάστημα που ο βουλευτής Ηλείας, Διονύσης Καλαματιανός ήταν Γενικός Γραμματέας του ίδιου υπουργείου. Κάλεσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου τον καταγγέλλοντα;
  6. Πως η επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής δε συσχέτισε τη πλαστογράφηση επίσημου εγγράφου με την ουσία της δωροληψίας;

 

 

 

*Σημείωση για τη σύγκρουση της ΔΑΛ με τον Υπουργό Πλακιωτάκη:

Η Δημόσια Αρχή Λιμένος, με Διοικητή τον Μπακόπουλο, τα 3,5 χρόνια της ύπαρξης της είχε κάνει 35 ναυαγιαιρέσεις εγκαταλειμμένων καραβιών που σάπιζαν στη Σαλαμίνα, προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή.

Το πιο εντυπωσιακό είναι, ότι δεν κόστισαν ευρώ στο ελληνικό δημόσιο, δεν χρειάστηκε να τις χρηματοδοτήσει καμία πολυεθνική εταιρία που ζητούσε 1,5 εκατομμύριο από το ελληνικό δημόσιο για κάθε ένα πλοίο που θα ανασύρονταν (!!!), ενώ εκείνο το διάστημα υλοποιούσε 64 ανελκύσεις με κόστος για τον φορολογούμενο μόλις τρία λεπτά του ευρώ.

Αφορμή για τη τελική σύγκρουση που έδειξε την πόρτα εξόδου στον Μπακόπουλο και κατάργηση της ΔΑΛ ήταν ο διαγωνισμός για την ανέλκυση του ναυαγίου τού «Sea Diamond» από τον βυθό της Σαντορίνης που προκήρυξε η ΔΑΛ, που δε θα κόστιζε τίποτα στο Δημόσιο.

Ο υπουργός Γ. Πλακιωτάκης όμως υποστήριζε ότι η ΔΑΛ είναι αναρμόδια (!) να ανελκύσει το ναυάγιο…

.PS. αντωνιος βαρουξης

 

 

 

Τελευταία άρθρα